73% konsumentów posiada torbę reklamową z nadrukiem. Oznacza to, że torby na zakupy, worki i siatki to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, zaraz po długopisach, kubkach i koszulkach reklamowych.
Niezależnie od wieku konsumenci chętnie sięgają po torby reklamowe wielorazowego użytku, wykorzystując je nie tylko na zakupach, ale jako nośnik swoich wartości, często manifestując poglądy.
Firmy, decydując się na torby reklamowe z nadrukiem, stawiają na coraz śmielsze formy reklamy swoich marek. Na torbach znajdują się już nie tylko logo, ale oryginalne grafiki, motywacyjne hasła, wiersze i wizualizacje produktów. Im bardziej oryginalna grafika tym więcej chętnych na gadżet reklamowy.
Wśród gadżetów reklamowych z segmentu tekstyliów, nie brakuje toreb z takich materiałów jak bawełna, bawełna organiczna, non-woven, tkanina konopna czy len. Torby reklamowe bawełniane są najczęściej wybieranym produktem, na którym z dużą swobodą można nanosić nadruki m.in. metodą sitodruku.
Jeśli chcesz podarować swoim odbiorcom gadżet, który pozostanie z nim na dłużej i będzie znakomitym nośnikiem reklamy Twojej firmy, postaw na torbę reklamową z nadrukiem i wyróżnij się grafiką!
Zdjęcia i grafiki pochodzą ze zbiorów Pracowni Prezentów. Zabrania się ich dalszego kopiowania i rozpowszechniania bez zgody właściciela.