Gadżety reklamowe Inspiracje i trendy

PANTONE 2021 – TRENDY KOLORYSTYCZNE W UPOMINKACH



Od ponad 20 lat Instytut PANTONE wyznacza trendy w rozwoju produktów i wpływa na decyzje zakupowe konsumentów, nie tylko w branży modowej, ale także w wzornictwie przemysłowym, opakowaniach i projektach graficznych produktów na całym świecie.

Co roku eksperci Instytutu PANTONE analizują trendy kolorystyczne i sprawdzają, jak dane kolory mogą oddziaływać na późniejsze podejście klientów do wyboru produktu. Poszukiwania odbywają się na wielu płaszczyznach, od rozrywki, przez sztukę, styl życia, technologie, materiały i tekstury, by na samym końcu zdecydować, które barwy przyciągną uwagę całego świata.


PANTONE Ultimate Gray + PANTONE Illuminating

Po raz drugi w historii wyboru koloru roku, zdecydowano o wyselekcjonowaniu dwóch kolorów, oddających atmosferę nowego roku. W 2021 postawiono na połączenie Ultimate Gray oraz Illuminating co obrazuje współpracę i działanie w grupie – bardzo istotny element w pandemicznej rzeczywistości.

Ultimate Gray według Insytutu Pantone oznacza solidność i niezawodność, stałą i mocną podporę w trudnych czasach. Ten kolor to barwa natury – wyblakłe od słońca i morskiej wody kamienie na plaży. Symbolizuje to ich trwałość i odporność na czynniki zewnętrzne, co można przenieśc na grunt bardziej ludzki i pokazanie, że Ulitmate Gray ma nas zachęcić do opanowania i poczucia stabilności.

Z kolei Illuminating to jasny, żywy i energetyczny kolor słońca, ponownie nawiązujący do natury i jej siły. W czasach pandemii wszyscy szukamy wzmocnienia dobrą energią i szukamy jasnej drogi na wyjście z kryzysu. Illuminating ma za zadanie tę drogę oświetlić i dać poczucie, że wszystko się rozjaśni, co jest nam niezbędne dla hartu ducha.


Kolory Pantone 2021 to także świetna okazja, aby przyjrzeć się nowym barwom przy produkcji gadżetów reklamowych i sprawdzić, jak kolorystyka komponuje się z produktami wsparcia sprzedaży, które planujecie wręczać klientom w najbliższych miesiącach.

Ten energetyczny, naturalny miks doskonale sprawdzi się na tekstyliach reklamowych, a także w produktach podstawowych, jak długopisy czy kubki. Notesy czy inne akcesoria biurowe, produkowane od podstaw, możecie wzbogacić o elementy kolorystyczne według Pantone 2021, dzięki czemu Wasze upominki nabiorą energetycznego charakteru.

Także wysyłki kreatywne do influencerów to doskonała okazja, aby pokazać że rozumiemy trendy i chcemy je eksplorować oraz rozpowszechniać wśród szerszej publiczności.


Połączenie tych dwóch kolorów roku to jednoznaczny przekaz, by nie porzucać nadziei i utrzymać hart ducha. Jeśli więc w Waszych planach marketingowych chcecie postawić na dostarczenie klientom energii, nadziei i szczęścia, weźcie pod uwagę kolory roku 2021 w komunikacji.

Jeśli szukacie upominków reklamowych w tym trendzie lub planujecie przygotować wysyłkę kreatywną w modnych kolorach napiszcie tutaj.

Back To Top